Se på mig själv

Har upptäckt en intressant sidoeffekt av mitt bloggande, något jag inte tänkte på när jag för ett halvår sedan startade denna.

Nämligen on the spot, högst personlig dokumentation om mitt liv.
Allt ifrån alkoholvanor(herre gud ser det så illa ut när man skriver ner det?!) till mitt sätt att skriva(kul att se att det bara blir bättre då man är dyslektiker) och evigt missbruk av svengelska(never change!).

Men känns ändå ibland att det är någon annan som skrivit det man läser. Kanske ovana att se mitt egna verk och verket ser inte för mycket ut som ett brinnande flygplansvrak som slungats mot en bergsvägg.

Och, ja, jag är kanske en bättre person nu än för ett halvår sedan? Så galet mycket som hänt ändå, mycket som inte ens hamnar här i bloggen. Vilket som är lite synd när man tänker på vad  hela detta inlägg handlar om.

Men vissa saker gör sig inte bra i skriven form. Vissa saker är vackrast som minnen, saker man håller nära, saker man aldrig glömmer.

Good night Sweden.

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Haha ja, man skulle kunna tro att man avlider, men det är faktiskt ganska intressant! ;)

2010-10-13 @ 17:32:04
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0