Blogg, time and not you.

Hur vissa personer orkar skriva runt 5-inlägg varje dag förbryllar mig. Idag har jag:
1)Jobbat, slutat 16.00, sedan iväg och skrivit ut både tatueringen och P&L-biljett.
2)Vart till Falun på systemet, bärt runt på 3plattor öl runt där(varav en var halvliters), vilket som vägde ungefär en metriskt shitton.
3) övningskört á 1timme.

Och nu sitter jag helt, helt jävla slut.

Hur orkar vissa personer blogga, umgås, jobba, shoppa, fika, träna och sedan försöka trycka in lite sömn där emellan?




 

 

Vild gissning


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: har för mig att plopp också finns i såna rör.. :P

2010-06-28 @ 23:20:28
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0