Still sick..

Så.... Sjuk än.. Börjar bli trött på att vakna upp med variga ögon, kuddar fuktiga efter en natt av svettningar och innan man kliver ur sängen desperat försöka återfå kontroll av andningen mellan hostattackerna. Allt detta görs i fosterställning för att strö lite extra salt på vraket som är jag.

Annars så har dagen vart chill, mest suttit och hållit på med aktiker!

Jag suger tydligen på det!

Började med en startsumma på 200kr(liten startsumma så jag får någorlunda koll på vafan det är jag håller på med). köpte aktier för ca150kr, behöll några timmar, aktien rasar, säljer, total förlust, 1kr.
Vilket var bättre än förväntat då jag gissade på att jag på egen hand skulle krascha stockholmsbörsen.
Men nya tag imon, då jävlar ska jag vinna tillbaka den där enkronan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0